27 november 2009

Vart en snabb visit till Lycksele idag, fixade dekaler som jag får åt veckan..
Sedan så ha ja lacka pallbocken igen så det ska hålla lite bättre :)
Va å hälsade på lite folk och fick höra lite gamla historier ;P sånt är alltid roligt å höra.. haha fick skratta en hel del!
Sen hoppas jag på att det ska vräka ner snö som satan imorrn så man få fara å träna på crossbanan för det skulle jag verkligen behöva nu känner jag!
Men jag få nog bara stå vid skotern å drömma hela dan imorrn.. typiskt nog...
1 vecka kvar sedan står ja i arjeplog, nervös som satan men kommer ha svin kul :)
Ska bli kul å träffa alla brudar igen :)

Nä nu blire garaget!


Over and out...!






I never felt so alone, there's no turning back,
For this life is long gone, I'm falling behind,I never felt so cold ,the legions are winning
I'm falling behind, I'm losing my worth now, I'm falling behind
My life becomes lifeless, I'm falling behind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu