28 november 2009


jag som skulle lägga mig tidigt igår.. vart chaffis och for inte hem för å lägga mig förän halv 9 imorse..
Sedan halv 2 ringde mobilen, så då vart ja ringt å väckt :P
Fattade först inte att det var mobilen så ja vart nästan förbannad eftersom att inte inte fatta vars ljudet kom ifrån :P
Skulle allvarligt kunna somna nu igen, fattar inte hur man kan bli så här trött.. ja fungerar ju inte ens som människa!!
Men men ja antar att jag få skylla mig själv!

Ikväll hade jag tänkt fara ut med lite saker på crossbanan MEN ja måste ha hjälp för att ja ens ska kunna tänka tanken å få upp dem på flaket.. så ja sitter å försöker ragga någon som orkar hjälpa mig så ja få någonting gjort idag.. verkar gå lite halv trögt men skam den som ger sig!
Ska iaf fara å låna morfars bil så de är klart om ja hittar någon snäll själ :)
Annars så ska jag jobba imorrn, pengarna behövs men det känns jävligt jobbig om jag ska vara ärlig..
Fast de brukar ju alltid kännas lättare då man komme dit :)


Nä nu ska ja ringa morfar!


Over and out...!


Beautiful nightmare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu