29 november 2009

idag har jag varit såååå duktig! Jepp ni läste rätt men jag har faktiskt jobba 8,5 timme idag på åseborg..
Vilket va rätt så länge sedan jag gjorde men..
de funkade iaf!
Så nu sitter jag hos mekgubben och ska snart fara över på garaget och klistra dit ett nytt klistermärke som mekgubben håller på att fixa just nu..
Nu kanske ni tycker att jag låter elak som sitter å bloggar medan han få jobba MEN jag tror inte att han skulle bli så jätte gla om ja skulle försöka hjälpa till för ni vet ju mina bildskills... helt värdelösa!
Minns ju bara hur birgitt å ja brukade skratta då man skulle rita på fri hand på bilden..
vi fick ju fan sitta å gissa va mitt motiv skulle föreställa :P HAHA
Skotern lär ju få en chock oxå, innan ja anställde mekgubben( japp, ja ha tillåmed de på kontrakt nu så ja är CHEF!!!! ) som mekaniker så fanns de int många märken på den men nu äre typ hur mkt som helst! Inte för att ja klagar men :P
Sedan ska vi fixa högtalaren i bussen som inte vill fungera innan det blir hem för å sova eftersom det är skola imorrn igen..
Imorrn ska det packas utan helvete kan ja lova! Ska packa i tävlingsgrejerna i bussen redan imorrn så jag VET att de följer med, annars kan det nog hända att de slutar som när ja skulle köra i östersund.. glömde jackan.. typiskt mig va?!
Sedan hoppas jag på att få hämta dämparna imorrn också, vill ju hinna testa dem så jag vet om de fungerar som ja vill att dem ska innan ja kommer till Arjeplog..

Nä nu ska ja va lite social för de ser ut som att han snart ä färdig med dekalen :)



Over and out...!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu