4 november 2009

denna onsdag går verkligen låååååååååååångsamt...
Vill åka hem och hämta ut mina nya skoterglasögon som ha komme nu på morgonen.
Vill hem och kolla med Sven-Y om han ska till gafsele nått idag så ja få veta om ja får tag i slidesen som ja beställde med dem. Vill byta dem nu och fara å köra!
Men hur fan ska man kunna köra då de inte finns nån snö?!
Fan va ja känner mig irreterad idag, allt ska verkligen gå tvärtimot som jag vill!


Ikväll så ska jag bara ta det lugnt och försöka göra lite skolarbeten..
okej, ja vet att jag har sagt de flera gånger men nu måste jag börja skärpa mig annars kommer jag ha ett helt berg av skolskit bara liggandes och vänta på att jag ska göra någonting..
Vet ju att jag gjorde så förra året och jag hade verkligen de kämpigt för att hinna klart med allt i tid..
Hoppas verkligen att jag ska kunna hålla det här nu och verkligen göra bort alla skolarbeten ikväll så man kan känna sig lite mer ledig framöver :)

Nä nu ska ja ta och kolla BBS:n å kolla om ja fått nå fler uppgifter från min lärare..


Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu