9 november 2009

Idag är det måndag och ja längtar redan till helgen..
Vet inte riktigt hur jag ska göra med helgen förresten..
Känner mig trött och slut på så jag funderar på om jag ska höra om det är någon som kan ta den här helgen åt mig också?
Kanske är det dax att jag börjar inse att jag faktiskt har ett jävla bra tag av skolan kvar som jag ska orka med..
Har faktiskt svår beslutsångest om hur jag ska göra så jag får fundera ikväll och sedan kolla hur det blir..

Annars idag har jag vare å ragga med marica i hennes gröna volvo :) Fick hjälpa henne och tanka också, HAHAHA innan vi fatta hur man skulle göra med tillsatsen som hon var tvungen å ha i efter hon hade tanka :P
Haha folk måste ha trott att vi va helt jävla dum i hövve ;P
Men det gick bra och vi for från OK för att äta på skolan.. Vi kom på skolan och gick för att äta MEN när vi kom in i matsalen så va maten typ slut, vilket innebar att de fick värma upp de som fanns kvar...
Så det vart korvstroganoff utan korv?! Va inte direkt gott vill jag lova!
Men aja, hoppas den här dagen tar slut snart för nu är ja pissless på vilhelmina!

Så fort ja kommer hem så ska jag skynda mig hem, byta kläder, ringa ett samtal och sedan fara över på garage för å fixa ihop skotern :) Slidesen ska på, smörja boggien och sedan he tillbaka den där den hör hemma på skotern :) Tur man får hjälp med det för ja skulle absolut inte klara det där själv.. Vet ju hur länge ja kan få hålla på annars innan ja ens får lös bultarna eftersom ja är så jävulskt svag!! ( OKEJ JAG ERKÄNDE DE!! :p )

 

Nä nu ska jag ta och försöka göra nån nytta!

 

Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu