12 oktober 2009

måndag och jag ha haft en hemma dag vilket aldrig är helt fel!
Helgen har ja tillbringat med många underbara människor trots att ja jobbade både lördan å söndan..
På tal om de...
Vart lite knepigt för mig i helgen med jobbet..
Hade pratat med chefen och fattade henne som att ja skulle börja jobba 16.30 både på lördan och söndan så jag skulle ut då på fredan eftersom de va ju lugnt!
Sov hos Lena och ja somnade klockan 6 och vaknade klockan 7 av att telefon ringde..
Svarade och då vare jobbe som fråga vars ja va eftersom ja skulle börja jobba klockan 7?!
PANIK! Kastar mig upp i sängen och springer iväg på jobbet!
Klarade igenom hela dan men med nöd och näppe..
Kan lova att ja sov jäääävligt gott kvällen efter..

Annars så hare inte hänt så mycket idag förutom sjukhus besök och sedan så har jag legat och tittat på film och slöa :)
Vilket inte heller är speciellt fel! Sedan vart de gomidda med trevligt sällskap innan ja for för att träna med Lena!
Så nu sitter man här och tycker att man vare dukti som vare och träna..
Det har snöa idag också! Jösses va lycklig jag var, så nu kryper det i höger tummen och jag måste ta mig någon kväll på garaget så jag får byta dämpare på skotern någon gång.. håller bokstavligt talat på döö!! Vill köra nu!!!!

Nä kanske ska man ta och lägga sig för att sova nu..?



Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu