16 oktober 2009

idag är det fredag och jag har alldeles nyss vaknat :)
Ha vare hemma nu månda, onsdag och torsda från skolan den här veckan så nästa vecka måste ja ta tag i skolan ordentligt! Men jag har ingen ork och har inte alls någon lust att fara dit..
Det har börja bli massa surr om studenten som jag inte alls klarar av.. vafan ska ja ta studenten för när de känns som jag slösa bort 3 jävla år på ingenting?!
Usch känner hur jag blir deprimerad av att bara tänka på det!
Men ja är glad för de andra i klassen som verkar taggade på studenten och att få fira den tillsammans :)
Vem vet, ja kanske blir mer tagg på studenten ju längre mot den vi kommer.. man ska ju aldrig säga aldrig!
Annars har de här dagarna vare riktigt bra, mycket skratt, film och trevligt sällskap :)
Man märker dock att man har ögon på sig hela tiden i åsele även fast man inte tror  de :P
Egentligen förstår ja inte varför ja är förvånad? men aja för mig spelar de ingen roll, vill de hålla koll på mig så få dem väl göra de då ;P



Nu bjuder jag på en uppdatering också vilket inte är allt för vanligt! :P
ja ha åkt på å va chaffis..
Känns ändå liite lätt gruvsamt för de är ju som sagt roligast å fara ut själv men de ska bli några lugna helger framöver!
Sitter hos lena nu och väntar på att grabbarna grus ( perter å jonas ) ska surra färdigt på norrstan så vi få börja åka mot junsele..
Börja bli halt på vägarna också så ni får hålla tummarna att ja klara av å hålla mig på vägen ;)
Haha nä så illa är det nog inte!
Funderade starkt på att ta med mig en kudde så ja kunde sova i bilen medan de är ute å ränner men ja insåg snabbt att så länge som ja sove idag så kommer jag nog inte kunna somna i bilen..
Bli nog å sitta å glo på alla fyllskallar och skratta åt att man själv kommer må svin bra imorrn och antagligen inte dom.. hihi
Brukar oftast kännas bättre då iaf.
Annars så måste jag verkligen ta mig upp tidigt imorrn så jag får bort lite skolarbeten som ja skulle ha gjort för typ 3 veckor sen?
Kanon bra Charlotte, du som skulle skärpa dig eftersom det nu är sista året men de gick åt skogen direkt!
Nä nu ska jag vara social med lena :)

Förresten, glömde ju berätta att ja ha kört skoter redan, tro de eller ej men frästelsen vart alldeles för stor så ja tog 550:n å körde en sväng :) Va inte många ställen de va tillräckligt mycket snö för att köra på men de gick ändå :) Så nu taggar ja tills snön kommer ordentligt så man få köra varje dag! Minst!
Bilder kommer nog senare ;)


Over and out...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu