17 oktober 2009

Lörda, skulle egentligen ha en plugg kväll ikväll MEN ja ändrade planerna till att fara till vilhelmina på hotellet istället!
Ja, ni hörde rätt... ja ska till vilhelmina..! Helt sjukt men aja med bra sällskap så lär de ju gå bra ändå, hoppas jag iaf! :P
Ska till å med ha KLÄNNING på mig, vilket inte heller är speciellt lika mig eftersom ja är mer pojkflicka men ja ska göra ett gott försök och stå ut med klänning ikväll sen lär jag väl inte ha klänning på minst ett halv år! Lär väl ha mardrömmar eller någonting!
Lena skrattade som sagt lite åt mina fina fel stavningar igår på bloggen men ja tycker att de hör till lite ;p
Ja skulle ju bara skynda mig å uppdatera er vad som händer runt omkring mig just nu så vem fasiken tänker på hur man stavar?
Ja är ju aldrig duktig på stava, stavar ju fel hela tiden omedvetet.. både på sms å på bloggen :P

Nä nu kanske ja ska börja dricka så ja kommer ikapp resten av sällskapet :)
Bilder kommer så småning om, har haft lite problem med datorn på sistone så de lär väl komma ett helt inlägg fullt med bilder då ja fått iordning på datorn :)



Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu