25 oktober 2009

sönda å ja jobbar...!
Visst de går bra å jobba MEN ja hatar att ja måste börja kl 7!!!
Men aja, ja ha ju överlevt än så länge så ja antar att de kommer funka..!
Va chaffis i fredas, mycket roligt folk träffa man :)
Fick många goda skratt också, ett tag allvarligt satt ja å vek mig av skratt så de kändes som ja skulle kvävas ;p
Slutade va chaffis vid tjugo över 4 och sedan upp halv 7 för å jobba..
de va inte nice men ja överlevde de med! ( med nöd å näppe! )

sitter och funderar när ja ska skriva klart min engelska text och när ja ska plugga in de 70 orden ja ha också..
Borde göra ganska så snart för ja samlar på mig skolarbeten så ja bli ju sjuk bara av å tänka på det! helt sjukt!
Tur de är lov åt veckan så ja kan åtminstone försöka ta mig tid och göra lite skolarbeten, men ja mena.. ja jobbar ju också så man måste ju tänka på att inte slita ut sig!
HAHA nä usch ja måste skärpa mig, jag SKA hinna göra skolarbeterna åt veckan, that´s it!
Nä nu ska ja lägga mig och vila en stund så ja kanske vaknar till lite innan ja börja jobba halv fem igen :/


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu