26 oktober 2009

gu va härligt de var att vara ledig idag!
Sov till 13.30, vaknade av att ja på någon konstigt sätt lyckas trassla in mig i MP3 hörlurarna så tydligen somna jag med dem.. försökte reda ut de körvet, klev upp och kollade apa och face och sedan for ja till Lena på hennes jobb och surra en stund! Va väl där till klockan tre och sedan for ja på Peter´s jobb, Åsele radio och Tv för att hämta lite klistermärken för att klistra på skotern :)
Han ska nämligen sponsra mig i vinter så det är jag väldigt glad för :)
Börjar fundera också varför snön tinar bort?!
Ja tycker de ska komma mer snö nu! Vill ju fara på crossbanan och träna lite så man kommer igång ordentligt..
Att träna utanför är inte alls lika roligt och det känns inte som det ger lika mycket heller..
Fast jag vet ju att de gör mycket men det känns inte som det :P
Man vill ju inte fara dit och förstöra banan inför säsongen heller :/ Så det blir nog bara att vänta och längta tills det finns snö nog.. suck!
Imorrn börjar man jobba klockan 7, känns inte direkt lockande men ja behöver pengarna!
Jobbar sedan hela veckan förutom freda för då är jag ledig, vilket jag tror kommer att behövas..
Lär sova som ett cp och sedan passa på att umgås med lite vänner :)
Sedan får jag väl se hur det blir till helgen, kommer nog vara sur eftersom ja missar skoternsdag!!!
Åh va ja känner mig sur för det eftersom de är ju höjdpunkten på året och då måste man självklart jobba!
Aja få väl hoppas att ja ha några snälla vänner som berättar för mig hur dagen var ;p

Nä nu blire soffan för å se om de finns nå å se på tv apparaten!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu