29 oktober 2009

idag är det torsda och ja ha nästan nyss komme från jobbe..
Va nalta less kan ja lova nu när ja jobbat kväll 2 dagar på raken men de är iaf skönt att inte behöva kliva upp tidigt för de är nog värst!
Annars så har jag vare med Camilla en stund och surra av mig lite.. Vilket behövdes! Ha alltid veta om att ja ha sakna henne men nu inse ja att ja verkligen ha haft en sju helvetes saknad!!!
Tycker inte hon ska fara tillbaka till östersund nå mer! Tycker hon ska stanna i Åsele med mig så vi kan umgås och prata mer :)
Just nu snöar de i Åsele vilket ja bara är glad över att de gör! Älskar verkligen och se när snön faller :)
De är helt underbart!!
Nu när de snöar också så börja de kännas att de inte är länge kvar tills den 5/12 då ja beger mig till Arjeplog för att köra den första tävligen för vintern :)
Kommer kännas kanon även fast ja vet att ja kommer vara ringrostig som fan :P haha
Men de kommer bli kul och träffa lite brudar från dam klassen också :)
Känns bara surt att skotern står på skoterlyften och väntar på nya slides, annars skulle ja nog ha vare ute och kört en sväng nu ;)

Nä nu ska ju över på garaget en sväng!

Over and out....!



I never seem to understand
The time, the place and who I am
Define away to stay alive, it's like I'm living a lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu