7 oktober 2009

Ja, onsdag idag och de känns som den här veckan aldrig tar slut!
Helgerna är alldeles för korta känner jag, vill verkligen att de ska va längre och att man inte ska behöva vänta så länge mellan helgerna :P haha
Men aja, 1 hel skolda kvar sedan äre helg för min del!
studentmösse provning imorrn med, känns ganska bra faktiskt att veta att vi börjar närma oss slutet på gymnasiet!
Längtar grymt mkt alltså!
Men som sagt, än så länge äre över 200 dagar kvar så de är ju ändå ett bra tag kvar dock..

Annars så har jag ÄNTLIGEN fått tag i ställbara dämpare till skotern nu!
ÄNTLIGEN!
Känns grymt bra och jag längtar verkligen tills jag få fara och prova dem på banan! Kommer bli en GRYM skillnad och de är verkligen värt pengarna :)
Så nu ha ja ställbara dämpare både fram och i boogien, kan nog inte bli bättre..
Dess värre så ryker de bara pengar om mig just nu..
Måste beställa nya slides, betala licensen, skulle behövt köpa nya skidor eftersom ja vill ha powder pro skidor osv..
Fattar inte riktigt varför pengar inte växer på träd?

Nä nu ska ja försöka sova så ja inte missar bussn imorrn!



Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu