14 september 2009

Idag har jag faktiskt vare duktig! Jag har tränat core och kondition och nu sitter jag och planerar inför torsda då jag faktiskt ska besikta mercan i vilhelmina..
Sedan efter att vi har sluta så ska Marica följa med till Åsele så hon får komma och hälsa på mig :)
Ska bli trevligt! Ser verkligen fram imot de :)
Marica har också flyttat så jag ser framimot att se hennes nya lägenhet :)
Måste verkligen ta mig å sova hos Marica någon kväll, som på den gamla  goda tiden ;P haha!
Då lär nog jag och Marica fara ner på PK:S och sedan ha en riktigt myskväll framför en bra film, eller bara sitta och surra ( vilket vi inte alls är särskilt dåliga på! )
Tro de eller ej men ja saknar faktiskt Vilhelmina och Marica kvällarna, minnerna går aldrig att glömma :)
Denna jävla trissebacke, tallen, PK:s och gomatn med fika ;)
Våra promenader eftersom vi skulle förändra våra liv och bli nyttiga :P
haha ja listan kan göras lång!
Meeeen den lär bli längre, inga  tvivel på de!

Nu ska jag ta och fara ut och gå en sväng innan jag ska sova!

Over and out...!

Kommentarer
Postat av: Marica

Det tkr jag du ska göra:) Kan vi ha myskväll!!!! hihi :)

2009-09-15 @ 11:18:32
URL: http://maricaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu