6 september 2009

Ja i fredas var man chaffis till Kullberg vilket gick riktigt bra, fick många skratt som jag kommer leva länge på!
Men med Pontus, Jonas & Sven-y är man aldrig uttråkad :)
Sedan så fick jag träffa Kajsa också som även hon var chaffis!  Riktigt roligt ;)

Sedan på lördan for ja till Umeå för att besöka Ume skinart och ÄNTLIGEN få min tatuering på plats! Har läängtat så sjukt mycket efter att få den på plats och inte bara ha den på ett papper...
Jag fick komma in kl 17 och klockan 20,30 va den färdig.. 3,5 timme tog den alltså att göra.. jag tyckte de gick sjukt fort och är verkligen kanon nöjd med den! Så nu håller jag på och räkna ner timmarna tills 20,30 ikväll så jag får tabort plasten :) längtar verkligen!
Ikväll blire en lugn kväll framför tv:n så man orkar med skolan imorrn igen.. Känns lite drygt men de ska bli spännande å se Kajsas tatuering :)

nu börja vi
Nu börjar vi...!


3,5 timme senare och...

Min älskade tatuering
Här är resultatet! just färdig och inplastad!
Är verkligen suuuuper nöjd & den är min! ;)
Tack Sven-Y för att du ritade mitt motiv, du är suverän!!



Nä nu ska jag ta och göra lite nytta...!




Over and out....!


Kommentarer
Postat av: Emma

Fasen va snygg!!

2009-09-11 @ 16:20:37
URL: http://emmav.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu