12 april 2010

måndan är snart över och jag har hunnit med en resa till umeå, mycket skratt å det absolut BÄSTA!
Kollat på ski-doo å Lynx 2011 :D
Kunde inte vare bättre. Sugen vart man å vi va nog 2 som stod å dregla LÄNGE!
Dock hade inte ski-doo med sig freeriden å de vart ja besviken över, va ju den vi ville kolla på från första början!
Annars så har jag snabb kollat min axel idag å ja.. de få bli mer koll på onsda då de inte riktigt va säker på va de kunde vara..
Skulle ju bara fattas att det bli nå jävulskap med den igen.. vore ju pricken över i:et..
Ikväll blire en tidig kväll då ja måste med bussen imorrn bitti till Vilhelmina för att jobba projektarbete med Nadja :)
Sedan så ska ja försöka göra lite annan nytta också!
Nä nu ska ja ta mig ett ryck!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu