13 april 2010

tisdagen är snart bortgjord och ja är faktiskt ganska stolt över mig själv för jag har gjort bort mycket idag.
Projektarbetet som jag å nadja håller på med är snart klart, det är bara det sista kvar nu å det gör vi själva så det kommer gå fort :)
sedan så har jag varit på lång promenad! Härligt värre! tragiskt att man ska gå i skola en dag som denna.. annars hade jag kunna vare ute å gå hela dan!!
Så nu ska jag göra en etik uppgift som ska kompliteras å sedan är jag ledig från skolarbeten på ett tag. kanon!

Imorrn blire Umeå igen men denna gång ska jag träffa min kirurg + sjukgymnast så min dag kommer nog vara full bokad. Känner på mig att det kommer dras å slitas i axeln imorrn så jag kommer ladda med värktabletter så jag har tills efteråt! Förra gången gjorde jag inte det å jag vill lova att de va inte skönt att åka hem sen..
Men den här gången ska ja vara väl förberedd!
Ha allt fixat inför morgon dagen, bil ä lånad, handväskan packad, kollat igenom övningarna ja fick sen igår så nu äre bara å fara dit å höra dommen..

Sitter och väntar på mamma nu för vi ska ner till mormor å morfar en sväng. Mormor å morfar ha vare i Italien 1 vecka, man bli ju inte alls avis?! de ä ju inte så länge sen dom va 1 vecka i London heller!! åh ja vill också ut å resa!
Men innan jag far till mormor å morfar ska ja tvätta färdigt! Helt otroligt va duktig ja ä va?


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu