19 april 2010

jösses va tiden springer iväg, tyckte nyss att det var 1:a april och nu är det den 19:e...
Iallafall så har det varit fullt upp på skolan idag. Projektarbete hela dan och jag kan inte annat säga att jag var verkligen piss less innan slutet..
Suttit och skrivit om saker och ting flera hundra gånger så jag trodde jag skulle bli galen!
Sedan innan slutet då jag skulle visa vår powerpoint för lärarna och klassen ( ska kanske tillägga att vi hade fått den godkända av vår handledare för kanske 1 vecka sen.. ) DÅ DÖG DEN INTE SÅ VI BEHÖVER GÖRA OM DEN!!!!!!
Trodde fan jag skulle explodera!
Hur kan de sätta godkänt på en sak först och sedan ångra sig?! Fattar ingenting...
Jaja så imorrn kommer jag och Nadja behöva slita häcken av oss för att få den färdig så vi får visa den en gång till!
Man kan inte mer än bli galen...

Annars så fyller jag faktiskt år på onsda, känns faktiskt ganska konstigt att man fyller 19.. tyckte nyss jag fyllde 18 å man va dö stressad för körkortet eftersom man skulle hålla de hemligt, vilket jag även lyckades tills jag hade tagit det. Va ingen av min familj som fick veta att jag hade skrivning eller uppkörning så 2 dagar efter jag fyllt 18 stod jag med körkortet ( körlapp va de ju egentligen men ) i min hand och jag ringde åt pappa först som bara trodde jag drev med han.. Kommer aldrig glömma hans minn då han mötte mig i bil då han komme hem från jobbet eller då jag visade han lappen att jag fick faktiskt köra bil! haha
Det va inte lika roligt med mamma för hon lista ut de bara för att jag lät så uppspelt i telefon då jag ringde.. men ja fick ju åtminstone skratta åt pappa.. haha!
Vet inte riktigt hur jag ska fira min födelsedag iår, förra året va jag å nå vänner å käkade middag och så.. kanske ska man göra samma iår?
Va ju faktiskt riktigt trevligt :)

Nä nu väntar min plugg hög på mig..


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu