20 april 2010

Idag är det tisdag och jag har egentligen inte gjort nå vettigt alls..
Va på skolan och gjorde lite projektarbete med Nadja, sedan liftade jag med macke hem till Åsele igen.
Tog en lååång promenad och det var ruskigt skönt vill jag lova!
Man kan verkligen rensa många tankar medan man går och ibland behövs det också.
Ikväll ska jag förbereda mig inför Engelska talet jag ska ha imorrn, gruvsamt men jag vet att min lärare tycker jag är väldigt duktig då det gäller att prata på engelskan :P
haha possitivt? jora men kanske inte alla gånger..!

Annars så vettitusan va ja ska hitta på imorrn under min födelsedag, det blir väl middag me nå vänner sedan vet jag faktiskt inte..
tro ja skulle behöva en pluggkväll MEN vem vill plugga då man fyller år?!
Skulle tro att det blir en soffkväll med en film bara för att slappna av för jag har ju trots allt projektredovisning på torsda och då måste man ju ta de lugnt innan ;p

Nä syrran är hemma å kolla på film med några kompisar så jag tror ja rymmer över på garaget en stund..
de ä oxå ett bra ställe att rensa tankar på btw..

nä nu blire promis på garaget...!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu