24 april 2010

idag är det lördag och jag har nästan nyss vaknat...
Känner mig ruskigt trött men jag antar att det är för att jag är nyvaken..
Idag ska det lagas mat för min del, ska göra köttfärssås så det finns lite matlådor. Handlade en hel hög på ica igår så folk måste ju trott att jag skulle äta ihjäl mig eller nåt..
Men äta bör man annars dör man!
Ska också göra iordning köttskivor och potatisgratäng, känner mig faktiskt riktigt duktig som tänker ta på mig detta projekt..
Det värsta med hela mitt projekt är att det blir en massa disk och då måste man diska..
JAG HATAR Å DISKA!!! Jag tvättar mycket häldre än å diskar, känns då mycket roligare om nått av dem kan vara roligt..
Iaf så åker jag till Östersund imorrn för att hälsa på Camilla samt att gå på en show med Magnus Betnér :D
Kommer bli kanon och jag har verkligen längtat! Så ikväll så ska kameran laddas och sedan ska jag ta med mig lite grejer :)
Har lånat en bil så det innebär att vi slipper krånglet med bussarna som går ut till Birka å in på stan :)
Ska även besikta bilen på månda morgon fem över 9, vilket innebär att jag måste fara från Östersund vid typ halv 6 om jag ska ha lite extra tid.
Ska ringa babe och höra om jag får fara till henne sedan och sova en stund då jag inte börjar förän senare.

Nä nu ska jag ta och vara lite social!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu