27 april 2010

idag är det tisdag och jag har inte gjort speciellt mycket..
Mest legat i soffan och bara funnits till och plugga.. ja ni hörde rätt, har nationellt prov i engelska B imorrn så jag har faktiskt läst igenom häftet vi fick..
Spännande å se hur det går imorrn..
Annars så har tydligen studentprylarna kommit så det blir att hämta dem imorrn. Spännande och se hur allt ser ut och jag hoppas verkligen att det inte är nå fel på mina prylar för då lär ja bli förbannad! ;p
Imorrn åker jag med tidiga bussen till Vilhelmina för att spendera ännu en dag på skolan. känns inte direkt lockande men aja det är inte många dagar kvar nu tack och lov!
Ringa en massa samtal måste jag också göra så jag vet inte riktigt hur min tid ska räcka till om jag ska vara ärlig, har verkligen 50000000 saker som jag måste göra men jag gör som vanligt ingenting.. bli nästan förbannad på mig själv bara för att jag inte gör någonting!

Sedan så må jag säga att man får verkligen användning av sina erfarenheter ibland. fick tejpa en tumme igår kväll för att den inte skulle röras så mycket.. har man tejpat axeln lika många gånger som jag har så va de inga problem. Vart faktiskt riktigt bra.. haha!
Har dessutom lagat mat idag så det bara sjöng om det. tortelinigratäng.. Mums säger jag bara, det satt verkligen inte fel!


Nä nu ska jag ta och slänga mig isäng så kanske huvudvärken ger sä!


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu