29 april 2010

idag är det torsdag och till min fasa fick jag gå upp tidigt imorse.
Vi skulle ha nationella i engelska b idag och jag kan lova att jag va ganska fundersam över vad vi skulle göra.
Det var test i att skriva och häftet vi fick som vi skulle läsa innan gav mig mest bara funderingar. Visst texten var inte svår men det var mycket fakta så jag började fundera om det skulle se ut som nå prov som man ska kunna utantill..
ganska frustrerande då man inser att " fan de här är inte ett dugg intressant och jag tar inte in ett smack! "
Men aja, klev på bussen efter att faktiskt inte sovit speciellt mycket alls och somnade jääävligt skönt på bussen vill ja lova. vaknade av att vi svängde upp mot skolan och då var det bara att traska iväg in på 2an och hämta en penna och sudd och ge sig iväg till folkets hus för att göra detta skit test..
Komme in, fick papperna och sedan till min stora lättnad så va de inge " kunna utantill test " utan man skulle söka jobb och då skriva som ett brev..
1 timme tog det sedan var jag färdig och då var klockan alltså 10..
2 timmar kvar tills bussen skulle gå hem så nu gällde det att fördriva lite tid och jag kan lova att det är inte det lättaste i vilhelmina..
Som tur va skulle najda köpa ett par nya spring skor så vi gick på sportringen och kollade där, nadja köpte skorna och sedan drog vi iväg på frasses för att käka lunch innan bussen skulle gå hem.
Imorrn så har jag självstudier vilket innebär att jag behöver inte kliva upp tidigt tack och lov. behöver nog ta igen några timmar sömn känner jag.
Har varit duktig idag också och sprungit några ärenden åt en vän och nu sitter jag bara å lyssnar på musik och finns till, vilket är skönt det med!

Nä nu ska jag ta och slänga omkull mig på soffan och glo på tv:n..


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu