30 april 2010


nu är det verkligen inte länge kvar till studenten, 41 dagar. studentkläderna ha kommit, mössan ha kommit och nu planeras det för fullt inför själva student dagen!

Annars så jobbar jag ihelgen så det blir en lugn helg för mig men jag skulle vilja påstå att det är ganska skönt! det blir nog bara mest midda hemma med familjen + uppvaktning av de på 20:an och sedan vet jag faktiskt inte..
Kvällen igår var inte helt fel heller.. jag lagade mat, såg på film och sedan spelade vi ett spel som är ungefär sudoko fast man spelar mot varandra. va faktiskt riktigt roligt och man fick verkligen tänka för att kunna vinna eftersom man räknar poäng på de siffror man satt ut. va ruskigt kul men kom banne mä int på va de heter nu :/
Sedan vart det poker och det hela avslutades med en film till.. eller ja.. jag somnade tidigt i filmen sedan vart jag väckt å då fråga dem om ja tyckte filmen va bra å då va den i prinsip slut ;p haha typiskt mig!
Men trevligt va de!


Nä nu ska jag hoppa in i duschen!


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu