7 april 2010

snacka om att det vart en knäpp dag igår.
Allt slutade med att fredrik fick skjutsa mig på akuten i lycksele vid 01.00 å sedan fick jag stanna där över natten..
Axeln va helt urled och de fick testa 4 gånger innan de lyckades få tillbaka den.. så kring kl 16.00 idag vart ja utskriven..
Va inte direkt så jag hade hoppats att gårdagen skulle sluta men aja, så kan det gå..

ikväll ha ja inte gjort mer än att ligga i soffan framför tv:n. värken tar nästan ihjäl mig så jag orkar inte speciellt mycket mer..

Nä, nu ska ja ta å se färdigt filmen!


Over and out...!

Kommentarer
Postat av: Marica

DÄRFÖR DU INTE SVARA?!?!?!?! trodde nästan du hade kört åt helvete med skotern. du brukar ju aldrig ha telefonen avstängd.

2010-04-07 @ 10:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu