18 augusti 2010

nu var de ett bra tag sedan jag skrev igen men då det inte händer någonting speciellt så finns det ju ingenting att skriva heller..?
Har iaf jobbar dagarna ut och in.. ganska sant faktiskt då jag bara jobbat nätter egentligen men det har varit ganska skönt och jag har faktiskt gillat att jobba natt och skulle lätt göra de senare också om det skulle finnas någon tjänst det vill säga! Får hoppas jag får jobba mkt som timvikarie också annars kan de bli kämpigt för mig i vinter.. :/
De gäller att hålla tummarna nu alltså!
Annars så ska jag vara ledig i helgen vilket det var vääääldigt länge sedan jag var.. har ju annars jobba varje helg och sedan helt plötsligt så är man ledig. har pratat med mamma och pappa för att kolla om dom ska vara i stugan i helgen eller inte, ska dem inte dit så tror jag att jag drar med mig lite folk och åker dit kanske. det vore faktiskt riktigt skönt om man kunde göra de. Då får man riktigt slappna av och bara finnas till!
Sedan så har min mobil paja igen så Fredrik va så snäll och lånade ut en av sina gamla som jag kunde ha tills min nya ha komme! Tur man ha underbara vänner i såna här lägen, vem fan klarar sig utan telefon idag? inte jag iaf..
Håller just nu på att bränna en ny cd till bilen..
Man bli ganska fort less på den musiken man ha känner jag.. så nu måste jag köpa nya cd skivor för av någon konstig anledning så passar fredrik på att be mig bränna en cd åt han också bara för att han inte kan de själv på sin gamla dator ;p tur han funderar på en ny :p haha!
Nä nu ska ja göra klart skivan och sedan fara ut en sväng!

Vi hörs!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu