25 augusti 2010

jösses, hela denna morron har gått åt till att sitta i telefon.. folket man försöker nå svarar inte åsså bli man runt skickad och blir iaf inge klokare då man pratat färdigt :P
men de ska väl inte vara lätt alla gånger men skam den som ger sig!
Nu väntar jag på att 2 stycken ska ringa upp och jag hoppas att någon av dem har ett vettigt svar ;p haha!
Är hundvakt åt fabbe idag eftersom jag är ledig å fredrik jobbar så jag och fabbe ha lega i soffan och tittat på film! Mysigare hund får man nog leta efter för han ska banne mä ligga i knät på en! Sedan när vi skulle ut och gå så regna de så han skyndade sig och pinka och sedan snodde han mot dörren igen, haha så jag fick nästan dra med han en sväng runt kvarteret!
När vi sen kom in så sprang han direkt till soffan och la sig! lättsamt!

Imorrn åker jag till övik, skulle åka dit på freda men de vart ändrat tills imorrn istället.. Så jag har lite pyssel att göra imorrn innan fredrik slutar så vi kan åka iväg.. Shiit de kommer bli kanon! :D

Nu sitter man här, nervös som jag vet inte vad! Jag hoppas hoppas det går igenom! Gåre så kommer min dröm att gå i uppfyllelse, ja kommer verkligen göra allt för att de ska gå så bra som möjligt då! Fan va ja hoppas!!
Tur man ha snälla föräldrar som förstår hur mkt detta betyder för mig även fast vi bråkar ibland så finns dem alltid där och ställer upp för mig!
Så alla snälla läsare! Håll tummarna för mig nu!

Nä nu ska ja ta och fixa nån midda!



Over and out...!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Okej, men vad ska jag hålla tummarna för förnånting?

2010-08-25 @ 17:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu