4 augusti 2010

idag är det onsdag och jag är ledig! Har sovit ut ordentligt och jag funderar starkt på att fara över på garaget senare idag och byta däck på Bmw:n så jag får 18 tumarna på plats :) Jag ska förbi Sven-y en sväng idag också och diskutera lite om tatueringen han ska rita åt mig! Känner jag Sven-y rätt så kommer den bli sjukt snygg och jag kommer bli svin nöjd med den. det som känns lite tråkigt är att jag kan inte göra tatueringen förän jag har varit på läkarbesöket i uppsala så jag får veta om de ska göra någonting åt axeln.. Känns ju inte så roligt att göra en tatuering och sedan ska dem vara och förstöra den bara för att dem ska fixa axeln..
Måste dock ringa och prata med dem i uppsala, har fått hem nå papper som jag inte fattar ett skit av..
Nu är det exakt 5 dagar kvar tills besiktningen och jag måste säga att det känns som fem långa dagar.. men sedan den 12:e ska jag bege mig till Vilhelmina för att hälsa på Marica :D Kommer bli jätte kul att se hennes nya lägenhet också :) Vi har nog ganska mycket att prata om så vi kommer nog låta som ett par 80 åringar som inte träffats på lääänge.. men de bjuder vi på ;p
Annars har det inte hänt så mycket nytt hos mig så..
jag får väl återkomma då det väl ha hänt någonting som jag kan skriva om!


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu