1 december 2010

jösses redan december?!
tiden går fort ibland utan att man ens tänker på det.. 23 dagar kvar till jul.. my god!
Är hemma i Åsele och jag kan inte säga annat än att det är ruskigt skönt! Har sökt massa nya skolor nu igen, för jag har insett att fortsätter det så här så kommer jag nog inte orka att plugga i övik..
Värken driver mig till vansinne och dem verkar inte hitta någon speciell anledning till varför jag har den heller..
Överrörligheten vet jag men ja hoppades på att de skulle vara nån infektion eller någonting så man vet att det blir bättre med lite mediciner men..
ja hittils har dem inte hittat något så jag antar att jag får vänta och se vad som händer..
Ska prata med läkarn snart och kanske får jag napp där.. Kanske hittar vi något sätt som kan vara bättre än som jag har det just nu iaf!
Fast tro inte att detta kommer hindra mig från skotern i vinter.. nejnej där går gränsen! Ingenting kan nog få mig att sluta med skotern eftersom det är det bästa jag vet. Utan de, vafan ska jag göra då?
Mkt tankar och funderingar idag vill jag lova!

Igår kväll så gick jag upp till Fredrik för att prata och se film. Slednecks 13 blev de å ja måste säga att de kändes som gamla goda tiden! Vi snackade skotrar så det bara sjöng om det! Det var precis som förut då ingenting annat fanns imellan utan att handlade om skoterfilmer, teamet och säsongen på skoter!
Man behöver såna kvällar ibland, de gav liksom ny energi till en! Energi som behövdes! Fast jag tror även att lillebror ser att värken ä värre nu eftersom han påpekar att ja är mer orkeslös numera. Ja sover mkt då jag ä ledig och ja kan inte direkt säga att de ä speciellt konstigt eftersom ja knappt få sova någonting på nätterna.. men jaja, sånt ä livet så att säga!

Sedan fick jag en chock imorse då Tobias ringde strax efter kl 7 imorse :O
haha tro aldrig ja ha vare me om att han ringt så tidigt nångång? Men de ä alltid lika roligt då han ringer ;) Dagen får en sån otroligt bra början å de klagar man ju inte över.. right?
Saknar honom verkligen och det är så tomt att somna och vakna ensam numera.. speciellt efter förra veckan då han faktiskt va hos mig hela veckan nästan.. Man vart som van att han va där och helt plötsligt så är man tillbaka på samma ställe igen då han sitter flera mil bort :(
Tråkigt men man får försöka lösa det iaf tills det blir en ändring på det! Även fast ändringen känns så långt borta just nu så håller jag tummarna på att den kommer snart, så man slipper vänta för dom säger att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge men de börjar ja tvivla på :P
Saknar dig såå grymt mkt!

Nu är jag hundvakt åt Fabbe pojken så vi har varit och promenerat lite. haha han är så söt då han promenerar nu då det är kallt eftersom han inte riktigt gillar att bli kall om tassarna så ibland går han lite väl lustigt.. haha! Tog med oss bollen också så vi kastade lite boll så han fick springa lite och nu ligger han i soffan alldeles utslagen och sover.. så jag antar att de va roligt iaf?
Har också passat på att kolla igenom fredriks insulinskåp och sortera lite.. vet att han avskyr å göra de själv så jag tänkte bara snäll å göra de åt honom.. å de va nog lika bra de för satan vikken oreda alltså! men jaja nu äre snyggt å prydligt igen + att jag har lite mer koll över vad som han behöver och inte då jag brukar beställa prylarna åt honom. Riktigt roligt tycker jag eftersom man lär sig trots allt riktigt mycket medan man sitter och kollar recept å allt som hör till... kanske ä jag bara knäpp men ja tycker de ä intressant...



Nä nu ska jag ta och göra nå vettigt!


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu