12 december 2010

helgen lider mot sitt slut och ja, det känns inte alls roligt MEN jag har haft så jävla roligt i helgen!
2 dagars med Lillebror och Glenn och vi ha hittat på en massa tokigheter!
Sånt gör att man får ny energi och verkligen orkar med veckorna!
Tyvärr kom det ingen skoter och de känns fan åt helvete!
Hoppas hoppas den kommer te helgen för nu måste ja få börja träna innan säsongen drar igång på riktigt!
Man börja bli lite smått desperat faktiskt!

Annars så vet jag inte riktigt va ja ska skriva, åker till Östersund på tisdag kväll för att träffa Tobias, myspys! Saknar honom riktigt mkt och de ska bli skönt att få ha han i min närhet några dagar!

Mkt som händer just nu och jag vet fasiken inte vars ja ska börja heller!
Jag antar att det kommer bli bättre då skotern ha komme så jag har någonting att pyssla med för just nu.. har jag liksom ingenting att hålla på med på fritiden och de tär på en tyvärr..!
Men jag få ligga å titta på skoterfilmer och bara längta efter en skoterhelg i Sveja med de bästa sällskapet och efter alla träningar och tävlingar på banan!
Åka omkring å leta efter nya äventyr eller få känna adrenalinet då man står på starten!
De är livet det!

Nä nu ska ja göra iordning glögg för sanna och fredrik kommer snart å hälsar på :D


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu