3 december 2010

Hemma i Åsele igen och jag kan inte säga annat än att de känns för jävla bra! har sovit som en gud inatt i min egen säng men vart väckt av att Emilia ringde för att hon hade glömt sin handväska i min bil.. klaterkäring säg ja ba!
Så jag steg upp, duschade, klädde på mig och nu ska ja ta och fara ut på samhälle en sväng..
Ska faktiskt va så duktig och baka idag eftersom jag får främmande idag på eftermiddan..
Janne kommer förbi för att surra och kika på skoterfilm, kanon kul!
Men för att man ska kunna baka så behöver man saker att baka med så då måste man på affärn..
Sedan ska jag över på axbergs och beställa min julklapp som jag ska få av mormor å morfar..
Hade grymt med beslutsångest över va ja skulle välja men ja kom fram till att nackskyddet är nog det bästa eftersom det oftast är nacken som tar stryk om man kör omkull...!
Sedan så brukar ja få pengar i julklapp så ha ja tur kanske jag kan köpa de andra sakerna efter jul ändå :)
Sen ikväll ska ja som sat hämta fabbe pojken, mysigt värre!

Nä nu äre dax att lägga på ett ko så ja hinner allt som ska göras!


Over and out...!

Kommentarer
Postat av: emilia

SKYLL INTE PÅ MIG! :)

2010-12-04 @ 08:25:32
URL: http://emiliaagebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu