Dag 1 - om mig

Ja heter då Anna Charlotte Svensson ( kanske ni räknat ut av mitt bloggnamn men ) fyller 20 år den 21 april och kommer från Åsele.
Har min familj här som innefattar mamma Anita, pappa Kenneth, lillasyrran Josefine, 2 katter Molly & LillNisse..
Har alltid varit förtjust i vintern och älskat den årstiden mer än va ja tyckt om de andra årstiderna. Flyttade till Övik i augusti för att studera till sjuksköterska vilket känns ruskigt roligt men jobbigt att vara tillbaka i skolbänken igen.
Tävlar aktivt i skotercross på vintern och detta brinner jag för.
Ingenting slår känslan då man står på lineup:en å sedan när man kör in till starten för att sedan varva upp motorn och känna hur adrenalinet flödar medan man väntar tills gubben med 20 sek skylten går förbi och det kommer grön flagg! Känslan är oslagbar!
Har också ett intresse för tatueringar och piercingar och de kanske man förstår då man ser mig.
Har alltså 3 tatueringar - en på vaden, en på underamen å en vid nyckelbenet. 1 töjning, 3 hål i öronen, 1 i överkant på örat, 1 piercing i ögonbrynet,1 piercing i läppen, 1 piercing i näsan å 1 piercing i tungan!
Har redan planerat fler tatueringar och några piercingar till :)

Är en äventyrs älskande tjej som gärna hoppar på en massa olika äventyr tillsammans med mina vänner!
De bästa med livet enligt mig är att:
  • få vara frisk
  • umgås med sina vänner
  • testa sina egna gränser
  • ha familjen nära
  • Få komma bort från verkligenheten med en skotertur
  • Man lever bara en gång å bör därför testa på och vara med om så mycket som möjligt innan de ä försent.. med andra ord= Ångra inte de du gjort, bara de du önska att du hade gjort!
Tro inte de finns nå mer å berätta?
Äsch he få dug!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu