Dag 11 - mina syskon + Dag 12 - I min handväska

Mina syskon.
Josefine Svensson som är 6 år mindre än mig men därimot så är hon faktiskt längre än va jag är!
men de spelar mindre roll tycker jag.
Vi har egentligen inte speciellt mkt gemensamt antagligen för att vi har sån pass åldersskillnad mellan oss men ja... syskon är alltid syskon!

i min handväska finns de int myche me tanke på att ja sällan använder handväska..
Annars så finns mobilen, börsn å snusdosan där i..







Ibland kan vissa saker såra en mer än någon annat..
Livet är fan inte en dans på rosor!



Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu