Dag 13 - den här veckan

Den här veckan..
ja va ska man säga..
Jag har pluggat en hel del eftersom vi hade duggan under fredagen mellan 9-12 och tidigare under veckan hände det ju inte så mycket mer än att vi mest satt å plugga och det är ju inte speciellt roligt att berätta om..
All medicinsk termalogi, nervsystemet, rörelseorganet och cellen..
Men de ä intressant int för de men för er kanske de inte äre :p
Har funderat en hel del också ochhaft en del jobbiga stunder under kvällarna och det är antagligen för att jag inte har tränat vilket gör att jag aldrig får tömma skallen riktigt..
Men aja, sedan på fredan så åkte jag hem, fredrik va så snäll och hämtade mig i Övik. umgicks med fredrik och glenn och vi festa lite grann tills på lörda morron innan jag for hem och la mig..
Blev väckt av tobias vid 10 tro ja..?  så ja prata me han å sen somna ja om å vakna halv tre tro ja den va?
Upp å slängde mig i duschen innan jag drog upp till fredrik igen där vi började dricka lite grann innan vi gick hem till mig för att äta midda med mamma,pappa, syrran å faster. vi drack vin och spelade musik och surra tills jag å fredrik drog vidare upp till han igen och fortsatte dricka..!
Senare på kvälln så åkte vi med lindström runt på isbanan och de va ruskigt roligt måste jag säga! haha de måste vi göra om!
Sedan for ja hem för å sova!
Vaknade vid 2 och sedan gjorde ja inte speciellt mkt faktiskt.. låg å lata mig i soffan tills ja gick upp till fredrik å surra lite innan vi for till körka för å kik på lucian..
sedan vidare till lindström för att spela bingolotto å de vart lite stressigt vill ja lova, å sen typ några meter från lindström fick vi soppa T så vi fick köra formel 1 tankning å sedan vidare mot lindströms hus!
haha de gav minnen för livet!
Vann iaf en sketn julkalender från binglotto.. ja som had paxa miljonen! fan å!

Å nu sitter jag här och ska packa å göra mig klar för att åka till Övik imorrn!

de va min vecka de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu