Dag 14 - det här hade jag på mig idag

idag har jag på mig svarta mysbyxor ( nej mamma inte mjukisbyxor som är förstora ) lika bra att göra de klarlagt för annars tror hon väl att ja far te stan å ser ut hur som hälst..
ett blått brottar linne och en svart puma huv tröja! Samt när jag är ute så har jag mina svarta fodrade puma skor, min vit/lila/svart/grå jacka och lovikavantar.



Kan också berätta att jag är på väg till Östersund just nu med bussen.. Kallt som fan äre då på den men jaja, det blir väl bättre hoppas jag!
Är sjukligt trött och orkeslös så jag funderar starkt på att sova lite nu..
Fan kikade ut genom fönstret och det är någon som kört skoter i diket.. jävla skit nu få maskin fan ta och komma för jag är kör sugen!

Nä dax å försöka sova!


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu