dag 2 - min första kärlek

oj detta vart svårt...
min första kärlek ha nog förutom mamma å pappa då eftersom de logiskt ä de första man älskar som liten..
Så måste de nog vare ett djur eller nått :P haha låter likt mig då..
sen fanns de ju en kille på skolan oxå som man gillade rätt mkt som liten, men de få vara historia de!
Sedan så ha ja ju bara haft 1 förhållande i mitt liv så man kanske kan säga att de va första gången jag var kär " på riktigt "..
Men om man ska ta de därifrån då ( kortfattat, mkt utesluts så klart ), så träffa ja denna kille i ett stadium i mitt liv då det var som mest turbelens.. man visste inte vem man var eller någonting å ja.. vi träffades mer och mer å tillslut så vart vi tillsammans..
3,5 år senare gick vi ifrån varandra med inställningen att vi skulle vara vänner.. de tog inte länge förän vi både insåg att de fungerade inte eftersom vi fortsatte mest bara att bråka så vi hade därefter ingen större kontakt med varandra.
Numera kan vi träffas å slänga några ord med varandra å det gör ingenting om vi hamnar på samma fest eftersom vi nu inte flyger på varandra å käftar mot varandra.. Men man skulle kunna att de finns en del "spänning" i luften då vi ses. åtminstone känner jag de, vet inte hur han känner de men..

inte dåligt första förhållande va?! 3,5 år..
13 år va jag då vi vart tillsammans...
gösses känns som halva live typ...


Svår punkt å ja vet inte riktigt va man ska skriva heller..
sen beror de ju helt på va man räkna som min första kärlek oxå men så här tolkade ja den iaf...

Sen till svars på ett långt förhållande..
vet av personer som menar på att man ä helt "oerfaren" då man bara haft 1 förhållande i sitt liv MEN jag menar på det att visst, vissa saker har jag inte varit med om då jag haft ett långt förhållande i riktigt unga år. men ja menar ockå på att jag vet hur det fungerar i ett långt förhållande och en del andra saker som man inte behöver ta upp här..
Jag är inte blind i kärleken längre även fast jag vet att personer ibland säger det åt mig..
Jag ser tydligt varnings signaler numera som jag inte gjorde förut å jag har lärt mig av mina misstag då det gäller kärlek!




Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu