Dag 21 - ett annat ögonblick

detta måste nog vare då ja fick 550:in..
jag hade sålt min gamla skotern bara nå dagar innan vi skull te fjälle å ja kan lova att detta kändes fult!
Men iaf så hade pappa retat mig länge och sagt att ja fick åka pulka i fjälle och de ville ja ju absolut inte. meningslöst mena ja på!
Så jag va ruskigt sur då ja satt i vilhelmina i lägenheten och väntade på att mamma å pappa skulle hämta mig för att vi skulle åka till fjälle!
När dom ringde så tog ja min väska och travade ner mot vägen och när ja såg mamma å pappa stå där så kollade ja mot släpvagn å tittade sedan ner igen..
tänkte för mig själv att de såg väldigt fullt ut på släpvagn för att bara vara 2 skotrar å en pulka?
De stämde som inte riktigt å då såg ja att 550:in stod där :D
Pappa hade hämta den på morron innan de for så då va min helg vääääldigt lyckad!
De glömmer man aldrig!


Ikväll ha ja å lillebror bytt stänklapp å imorrn blire omplacering av baklyse samt klistermärks klistring!



Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu