Dag 22 - det här upprör mig

egentligen ä de så mkt som kan uppröra mig..
någonting som gör mig speciellt upprörd ä då man inte blir trodd för de ä nog de värsta jag vet eller då folk kommenterar saker som de absolut inte ha att göra med..
Jag är en sån människa som menar på att vill personen inte ha nån "hjälp" så ska folk runt omkring int bry sä eftersom man måste ju få välja själv..
hatar då folk lägger sig i en annans liv fast dem inte ha någonting där å göra! usch fy fan!

Sedan när folk talar om för mig va ja ska göra också, vafan hur tusan ska ja lära mä av mina misstag om man int få göra några?!
Livet ä för kort för att man ska sitta ner å ångra de man int gjort.. bättre å ångra de man gjort å se tillbaka på det å skratta senare i livet än att sitta och ångra att man aldrig gjort ä..
så låt mig leva mitt liv i mina banor och se va konsekvenserna blir istället för att låta mig leva i en tändsticks ask där väggarna är så små så man int kan röra sä..

DE upprör mig mest!




Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu