Dag 3 - mina föräldrar

mamma Anita Eriksson, alla snackar om att dom har pinsamast mamma MEN som sagt jag tror min tar hem priset..
Hon håller för det mesta aldrig tyst å är inte diskret för 5 öre..
Jobbar nere på dagis? nu tro ja iaf, brukar då va där man hittar henne.. så de ä osäkert om hon jobbar eller går där :P haha!
Bor i villa i Åsele tillsammans med min pappa Kenneth Svensson.
Pappa är nog den som delar mest intressen med mig tro jag, motorintresset har jag delat mycket med pappa då vi kollar på rally cross ilag och då han följer med mig på skotercrossen. Många säger också att jag är mest lik pappa.. kan inte riktigt ja svara på tycker ja men..
Mamma ha bott i centrala åsele hela sitt liv ( va ja vet om iaf ) medan pappa kommer från Långvattnet, en by utanför åsele..
Vet inte direkt va man ska skriva mer så de få dug!

Kommentarer
Postat av: emilia

kom igen nu. du ligger efter ;)

2010-12-07 @ 16:02:57
URL: http://emiliaagebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu