Dag 8 - ett ögonblick

haha här har jag faktiskt funderat på vad jag skulle skriva om men ja ha faktiskt 1 ögonblick som jag aldrig kommer att glömma!

Det var en torsdag och jag hade precis jobbar klart för dagen, åkte iväg på affärn eftersom jag skulle äta midda med lillebror..
Precis när jag parkerat bilen och är på väg in på affärn så ringer telefon..
Då ringer Tobias och frågar om jag om jag är hemma.
Jag svarar helt enkelt att jag skulle in på affärn och sedan skulle ja hem!
Problemet här är bara att ja pratar ofta om hem även fast jag är hos mamma å pappa, i lägenheten eller hos Fredrik... Körvigt? jotack men ja gör de utan att ja tänker på de....!
kanske är för att ja ha bott på alla ställena?

Iaf så far jag hem ( haha där kom de igen! ) upp till lillebror och börjar fixa med maten eftersom vi skulle käka då telefon ringer igen..
haha de här glömmer jag aldrig alltså..
Svarar och Tobias frågar: äru hemma?
Jag: jo alldeles nyss..
Kommer inte riktigt ihåg hela snacket men iaf så kom de fram att hade ja komme hem så hade ja lyckats väldigt bra att smita förbi honom å sedan skitit i å öppna dörren då han ringde på...
Känner hur paniken kommer inom mig och tror allvarligt att han ljuger för mig och lixom svara typ: ha ha jätte kul....!
Men eftersom han fortsätter att säga att han är i Åsele så går jag fram till fönstret å hänger mig ut ur fönstret..
Ser en bil som absolut INTE brukar stå på parkeringen å frågar om hans bil ä svart?
Nä de va den ju inte utan den va blå.. å att de va en BMW..
Medan vi pratar så ser jag bara lillebror sitta och skratta i soffan. han förstod nog att han inte drev med mig..!
Fortsätter att hänga ut från fönstret som en idiot och ser plötsligt att någon i vit tröja går på gräsmattan och jag frågar lite försiktigt:
Äre du som gå på gräsmattan?
Å de vare tydligen..
Säger snabbt att ja kommer hem på ba nå minuter å glömmer mitt i allt att ja faktiskt hade bilen med mig te lillebror....? stressat läge kanske? :P
När ja väl kommer ner och ska krama honom så inser jag att... satan va lång han är!
Han hade sagt att han va lång men vafan ja tycker ja ä lång å ja räckte typ lite ovanför magen på han...
haha de där få ja fortfarande äta upp och ja lovar..
de är ett minne för livet!!


Sötnosen!



Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu