Dag 9 - min tro

Jag kan inte direkt påstå att jag är kristen eftersom att jag har svårt att tro att när man dör så kommer man till ett ställe där en gubbe levt i flera hundra år å dessutom skapat jorden... Nä nån måtta fåre lov å va!
Därimot tror jag att det finns ett ställe dit själen far efter man gått bort men vars vet jag inte.
Jag tror då alltså på andar och sånt eftersom att jag är helt övertygad att min farmor kommer och hälsar på mig ibland..!
Vissa kanske tycker det är konstigt att man tror på sånt men ja. tyckte jag också innan jag började känna närvaro och ibland lixom ungefär som om någon viskar åt dig precis bredvid ditt öra..
nu kanske ja låter helt psykiskt störd men så äre inte..
Bara min tro så att säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu