10 februari 2010

Idag är det onsdag och jag har kvällspasset på akuten! Kändes skönt att sova länge idag men ja va tvungen å kliva upp för att låsa upp lägenhetsdörren till Nadja som ville komma in ;P
haha fast ja somnade om igen och Nadja satte sig vid datorn och hade bestämt sig för att vara vaken.. Knasiga människa, man passar ju på att sova så länge man kan!
Vaknade iaf vid 11 och kunde inte somna om.. Suck va tidigt om man jämför med när ja brukar kliva upp då jag börjar jobba halv 2 :P
Ikväll ska jag packa för imorrn åker jag HEM!! Fan va skönt det känns! Blir skruvning på imorrn kväll å träning på freda :D
Känns verkligen bra!
Nä nu funderar jag på att göra iordning nån mat så man ha hunne äta innan man ska börja gå mot lasarettet..


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu