24 februari 2010

Idag är jag ledig och det känns riktigt bra. dock så har jag lite saker jag måste göra..
*läsa en bok på engelska, ha läst lite grann och det verkar vara världens sämsta bok.. kanon
*packa inför freda morron
*leta åt gpsen ( som antagligen har blivit lagt på nå bra ställe utan att jag ens vet vars jag ska börja leta.. )
* fara över på garaget och he fast alla kåpor på skotern så det blir gjort..

spelade gitarrhero igår så det bara sjöng om det. skit roligt fast jag hoppas att jag vinner metallica spelet nu på tradera för man börjar bli less på de spel vi har just nu. Man har ju hunne spela igenom de några gånger ;P
Så jag håller tummarna och väntar i 5 dagar till för då får jag veta om jag vinner det eller inte!
Nä nu ska jag ta och glo lite på tvn och vänta på posten..
har ett paket att hämta ut tror jag..


Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu