28 februari 2010

Sönda, helgen har gått svin fort men jag har verkligen haft roligt!
På freda morgon åkte jag och pappa iväg på vår 50 mil långa resa till Svartnäs för att jag skulle köra vildmarkscupen på lördan!
Resan gick faktiskt riktigt fort och vi anlände till Jädraås ( haha fulare namn på en by få man nästan leta efter! ) där vi hade hyrt rum för att sova i, det låg då ungefär 2 mil från banan så det var ju perfekt! Emma Nilsson #22 skulle också sova på samma ställe så jag fick nån att surra med oxå så det var trevligt :)
På lörda morron klev vi upp vid halv 7 ( SOV MORGON!! annars brukar besiktningen börja 7 ) och att fika nån frukost va ju bara att glömma för min del.. som vanligt! Med nerverna på topp så var det bara att börja byta om för att åka iväg mot banan!
Dagen flöt på bra och jag slutade på en 5e plats av 8 förare. är själv riktigt nöjd med min 5e plats och över min körning.. tyckte faktiskt att jag vågade ruskigt mkt trots att ja annars brukar vara ganska bra på att fega..
Fick en pokal tillåmed :)

Nu väntas en ny månda och hel dag på skolan.. känns inge vidare men det är bara å kämpa på.. sedan måste jag plugga i veckan oxå.. hur kul är det?!
Men inte så mkt att göra åt just för tillfället..
Nä nu väntar sängen för jag måste ju upp tidigt imorrn!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu