3 februari 2010

idag är det onsdag och imorrn åker jag hem till Åsele, SKÖNT!!
Är faktiskt ganska less på lycksele, tacka vet ja åsele säger ja bara..
Ska klippa mig på freda också, klockan tio. fick ett presentkort i julklapp och nu tycker jag att det är dax att använda upp det för jag behöver verkligen göra någonting åt mitt hår för det gör verkligen inte alls som jag vill att det ska göra!
Sedan hoppas jag på att marica ska ringa upp mig nån gång, ska höra om vi ska ta oss en babe kväll i helgen och bara finnas till, va så länge sedan nu så det är sjukt!
Blir det så åker jag till vilhelmina på freda och stannar där om marica inte jobbar så klart, annars åker jag nog bara dit över dan för att hälsa på henne :)
Blir ingen skoterkörning för mig i helgen, om de inte blir på sönda? Kanske de få ja bestämma då!
Hoppar fortfarande runt på kryckorna och ja vill lova att ja är ganska så less, tur jag har lånat ut skotern i helgen så jag absolut inte kan köra nått förän på sönda, skulle nog inte kunna hålla mig annars!
Å det vore ju dumt att göra de här värre faktiskt..

Annars så har jag varit så duktig och vare å handlat ikväll åt mig å nadja.. Fast vi fick nästan lotta om vem som skulle handla ;p kändes lika jobbigt för oss båda två så tillslut vart de så att ja for för att handla och Nadja diskade. Vi är så duktiga på att vara sambos ;D HAHA!!
Igår så va vi så duktiga och gick å la oss 19.30. Japp ni läste rätt men då somnade jag, va så jävla trött och sov i sträck till klockan 4, då vakna ja å tittade på klockan och insåg till min stora glädje att ja fick somna om igen! Vaknade klockan 6 av att väckarn ringde och då va Nadja redan uppe.. snacka om hurtbulle hon är, vafan de tar ju 4000 år innan ja tage mig upp ur sängen och hon bara flyger upp.. ja ha faktiskt svårt att fatta hur man klarar av det.. Tacka vet ja å ligga å dra sig i sängen en stund, de ä underbart!

Nä de ha hänt så mkt de senaste dagarna då ja inte skrivit nått men skulle ja skriva allt så skulle ja få skriva flera sidor tror jag, så mkt har det hänt under några dagar..
Vissa saker bättre än andra men så är det i livet..


nä nu ska ja glo lite på tvn..



Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu