7 februari 2010

Helgen ha vare mkt speciell vill ja lova. Jag var till Marica i Vilhelmina på freda kväll och stannade där tills på lörda eftermidda då ja gav mig tillbaka till Åsele. Marica och jag slog på stort med både godis, chips å film men vi lyckades välja några minst sagt konstiga filmer för ja sov till början av filmen och marica sov i slutet så ja vill inte påstå att de va nå bra filmer :P haha!
Skoterabstinensen va på topp för de va ju kanon fint väder hela helgen men som sagt, min skoter va utlånad och tur va nog de kanske med tanke på mitt knä?
Fick iaf köra skotern lite på lörda kväll och ja bestämde mig att sönda, då blire banan!!
Vaknade på söndan och väntade tills ja kunde hämta skotern och for sedan direkt ut till banan där det va ovanligt mycket folk, skit kul! tillslut va vi 6 förare och banan hade de hunne gjort lite förändringar på så det va spännande. Dock så gillade mitt knä inte riktigt min ide så ja tog det ganska lugnt för att inte göra skadan värre eftersom det är snart tävling igen å de vill man ju inte missa!
Men om vädret tillåter så kommer jag nog fara på banan och träna på freda så man hunne köra lite innan tävlingen!
Men med schemat som ja kommer få nu efter jul på skolan så kommer ja nog hinna träna ganska mycket faktiskt, det gilla ja! Fast ja ska inte säga för mkt än!
Nu står skotern inne på garaget och jag väntar på att den ska tina av lite grann.. det blir faktiskt ganska mycket is överallt efter såna här äventyr! Men de ska ju synas att grejerna används!
Komme på mig själv idag då ja körde från Stamsjön till crossbanan att de va faktiskt svin länge sen ja va å körde skoter bara på lederna och va å lekte i snön..
Ha ju mest vara på banan nu så de va faktiskt skönt att köra en " vanlig " sväng också, man glömmer nästan bort hur härligt det är..


Nä nu ska ja ta och packa lite inför lycksele resan imorrn!


Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu