13 januari 2010

Idag är det onsdag och ja måste säga att jag ha haft en helt underbar vecka på skolan..
12 bussen varje dag + att ja ä ledig imorrn å på freda, kan de bli bättre?
Sen kommer jag att bo i Lycksele i 5 veckor för att göra min praktik på akuten, kommer nog bli intressant :)
Sitter här och vill ut och köra skoter så de kryper i hela kroppen! Men det är svårt att få med sig någon eftersom alla jobbar :/ typiskt!
Sedan så väntar jag på grejer te variatorn oxå som aldrig verkar vilja komma men nu ha jag faktiskt blive lovad att dem ska komma innan helgen så jag hoppas verkligen de så ja få testa å skruva lite :)
Gjorde annars om lite saker på skotern igår också, flyttade "klumpen" med helljus, backen å handtagsvärmarna och satte den på styrhöjaren och framåt, varför kan man ju då fundera eftersom de blir lite klumpigare men det är faktiskt så irreterande att då man är på banan och kör så kommer jag ALLTID åt knappen för handtagsvärmaren och stänger av dem.
Å med tanke på vilka handskar man kör i så blir det ganska så kallt om händerna så då fick jag göra om lite med hjälp av mekgubben som så snällt ställde upp å hjälpte mig att fixa till de där så de funka :)
Jag blir verkligen bortskämd med all hjälp men ja tackar för all hjälp ja kan få för alla vet väl hur frustrerande det är då man ska göra någonting åsså fattar man ingenting?
Finns nog inge värre faktiskt i mina ögon!

Imorrn ha ja planerat ett besök på crossbanan om vädret tillåter det, gäller bara att ragga upp någon snäll själ som kan följa med å hålla kolla på mig ;p
Bli inge poppis av mina föräldrar om ja skulle fara själv och jag vet ju hur fort det kan gå innan det händer något så det är lika bra att man är fler då man är där.
Så håll tummarna att jag hittar nån som kan följa :)

Nä nu blire att glo på tv en stund!

Over and out...!

Kommentarer
Postat av: A-K

Hej Charlotte!



Tänkte fråga dig hur du kom på att du skulle börja med skotercross? Hur mycket tränar du i veckan? Vad är viktigt att tänka på om man vill börja???



Skulle vara intressant att veta hur du tänker om träning och tävlingsupplägg..



Ha re!

2010-01-15 @ 12:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu