18 januari 2010

Idag är det månda å jag och Nadja sitter i Lycksele i Elin's lägenhet! Jepp ni läste rätt, vi ska tillbringa 5 veckor i Lycksele, det ä nog lika stort dynghål som vilhelmina skulle jag tro..
Jag har haft min första praktik dag idag och det gick riktigt bra. Va verkligen spännande från första stund och jag tror jag kommer att trivas! Imorrn skulle vi tydligen börja jobba på riktigt eftersom jag mest stått och kolla på idag så det ser jag framimot!
Började halv 2 och fick sluta vid halv fem? Snällt som tusan men jag hade nog inte haft så mkt imot att stanna kvar några timmar till..
Men imorrn, då jäklar blire till att ha hel kväll!
Sedan så tycker jag faktiskt att det är lite fuskigt att jag ska praktisera i helgen och Nadja får vara ledig.. Så jag ska alltså vara här helt själv! Scary!
Kommer inte våga gå ut eftersom det verkligen är pissmörk här omkring.. hövva!
Lyckades glömma en hel del saker hemma också men de få vara hemma tills jag åker hem på onsda.
Men roligast va nog imorse då vi komme till Lycksele. Jag och Nadja stannade på en parkering för att vi skulle leta åt Elin's parkering med hjälp av den lilla kartan som Elin hade ritat åt oss. Efter ett tag då vi hade diskuterat lite fram och tillbaka så börjar vi kolla lite mer ordentligt hur det ser ut runt omkring där vi står och inser att vi står precis på rätt parkering!! Hur ofta händer det?
Va inga problem att hitta lägenheten sen och det var verkligen en fin lägenhet! Så här kommer vi nog trivas som fisken i vattnet!

Nä nu ska jag ta och skratta lite åt Nadja för hon svär just nu över pizzan hon åt till midda, internet till hennes bärbara som inte funkar, nu dampar hela datorn åsså pratar hon med Johan tror ja om jag inte hör helt galet? HAHAHA tycker lite synd om Johan som inte kan göra nånting åt hennes humör förutom å lyssna :P HAHA



Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu