22 januari 2010

idag är det fredag och jag sitter i Lycksele. Jepp, jag har praktik hela helgen och jag ser faktiskt framimot det.. Ha haft en bra kväll ikväll och ha fått lära mig en massa nya saker! Ha börjat kunna göra mer saker själv nu då jag kommit in i rutinerna och jag kan inte mer säga än att jag trivs som bara satan!
Detta är verkligen ett jobb för mig känner jag!
har 9 timmars pass imorrn så jag ska snart gå och lägga mig så jag orkar med hela dan..
Fast ja må säga att det är ganska tomt här i lägenheten då Nadja inte är här, man har ju ingen att prata med :P haha
Sedan så har det inte gått så bra för mig heller då det gäller en ny kedja efter att ja körde sönder den jag redan hade i skotern.. Företaget vet inte hur det ska göra med den och de skulle börja fundera på det på månda..
blir nog till att köra med orginal grejerna i Älvsbyn.. wheey.. maskinen har ju nästan ingen ork med orginalgrejerna jö.. Men aja, jag få göra det bästa av situationen och hoppas på det bästa..
Har iaf bestämt mig för att fara och träna på månda eftersom jag är ledig. Måste träna in mig på hur maskinen beter sig nu då jag har orginalgrejerna på igen..

Nä nu blir det sängen!


Over and out...!





Vissa saker är det nog inte tänkt att man ska klara av ensam även fast man önskar att man gör det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu