26 januari 2010

idag är det tisdag och jag ha haft kvällspasset på praktiken idag. gick hur bra som hälst men jag har verkligen fått jobba vill jag lova. Har aldrig haft så mycket patienter under nån dag hittils och en sköterska sa att så här hade det inte vare på läänge..!
Spännande va det iaf!
Imorrn har jag också kväll så jag kan lova att det ska bli skönt att sova ut ordentligt imorrn för det lär jag behöva!
Annars har det inte hänt så mycket, har sålt en skotermatta, tränat lite grann, packat osv..
På freda bär det av till Älvsbyn för att ha Sm kval, känner mig faktiskt lite nervös och jag hoppas som bara satan att jag hinner få min nya kedja som jag beställt för jag vet inte riktigt om jag har sån jätte lust att köra med orginal drevningen :S
Men kommer det ingen kedja så har jag inge val direkt!
Men jag hoppas att det ska gå bra för mig ihelgen så jag kan känna att träningen ger resultat för jag själv tycker att jag utvecklas lite grann hela tiden..


Nä nu ska ja kasta mig i duschen!

Over and out..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu