5 januari 2010

Vet ni hur konstigt det kändes att skriva januari och 2010?!
ha lite svårt faktiskt att hänga med på att det är ett helt nytt år..
Nytt år och nya tag, åtminstone kan man ju försöka med att göra en förändring..
Va i vilhelmina idag för att lämna in dämparna i boggiens som började krångla efter att jag hade haft tävling i storuman så nu hoppas jag att dom ska vara okej igen.
Men jag måste försöka ta mig ut på banan imorrn så jag får göra om lite inställningar så det är klart tills tävlingen i helgen som är i östersund.
Tror inte jag blir så poppis om ja kommer till östersund och ska börja göra om massa inställningar :P haha!
Nä nu ha man ny äte och känner sig ganska så trött faktiskt..
vaknade inte av väckarklockan imorse fast jag hade ställt 2 stycken klockor.. sov verkligen som en stock!
Fast de ä ju bra antar jag..

Nu blire å kolla vädret sen ska man va lite social..


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu