6 januari 2009

idag är det onsdag och min dag började verkligen bra genom att vakna tidigt fast man la sig sent..
inte direkt de jag hade hoppats på men så vart de iaf.
Dagen har tillbringats framför tv:n och halv sovandes i soffan men inte vart man nå piggare för de..
Sedan så vart de krig med en salv tub som vapen?
Va roligt man kan ha åt såna små saker, man blir 10 år yngre direkt :)
Jag förlorade iaf det slaget och sitter nu med salva i hela håret.. känns inte direkt så jätte fräscht men de ä tur de finns dusch iaf :)
Ikväll ska jag över på garaget och skruva tillbaka dämparna i boggien igen, sedan så hoppas jag på bra väder så man kan fara ut på crossbanan och kolla inställningarna på dem. Vet ju inte hur de är nu efter att jag ha lämnat in dem.
Styret kanske vi ska göra någonting åt också, allt för att vara så gott som beredda inför helgens tävling i östersund.
Åker ju redan på freda så det finns inte så mycket tid kvar..

Sedan börjar ju skolhelvetet på månda också..
FYFAN va ja hatar denna skola alltså, ha inte sakna den för 5 öre och kommer nog inte göra efter jag gått ut skolan heller..
Halv år kvar som ja måste hålla ut innan jag kan känna friheten och slippa skiten..
Då få man iaf plugga på någe som man verkligen brinner för och jag tror de kommer bli så mycket lättare då än va de ä nu..

Nä nu ska ja vara lite social innan ja ska iväg på garaget!

Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu